Varför gifter vi oss inte?

Nu när jag sitter här måste jag verkligen försöka se de positiva sakerna. Jag peppar alltid alla andra till det så nu måste jag försöka vara duktig och göra det själv.

~ Jag är blond igen
~ Det är vårvandring på Onsdag
~ Snart är det sommar
~ Jag har världens bästa kompis, Sara Wiklund

Hade jag inte haft Sara hade jag troligtvis, 99% säkert legat i någon dike gråtandes, utsvulten och hemlös. Så mycket betyder du för mig Sara. Jag vill bara gråta, jag måste säga det. Hatar att säga det. Men det är så himla jobbigt, jag orkar inte vara ledsen. Jag hatar att vara ledsen. Ta mig någonstans där allt är bra, där alla problem försvinner. Jag vet ett ställe men tyvärr är det hemlig. Men tyvärr också omöjligt. Nu ska jag gå på vandringen med FL1orna, le, VARA glad och skratta. Ha det bra och må prima =).

Kommentarer
Postat av: sara

Du kommer aldrig att förstå hur mycket du betyder för mig! jag älskar dig! =)

2008-05-19 @ 22:07:29
URL: http://erlino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0