30 maj

Underbart väder, solglasögon, uppsatt hår, linne & korta short.

Fick ett sms av mamma "Cindy har fått en svart nu.." Förövrigt avancerat sms. Så när jag kom hem hade våran katt pressat ut sex små kattungar :). Lika fina & mjuka som vanligt. Ovanligtvis så blev det ett vitt får. Fem tjejer, svart, gul och vit & en liten pojke som är gul och vit som mammi. Såå kanske någon som är sugen på en liten kattunge om åtta veckor? Passade mitt i sommaren :).

Nu ska kila över till min bästa kompis Sara, bara några 10o tal meter för att färga hennes hår. Dagen har dessutom varit bra. FL är en bra linje till alla som undrar, fruktansvärt bra linje. Som vanligt förlorade ettorna kampen igen, men nästa år är vi ett år äldre, kanske större chans då=)? Två lärare dränkte mig. Min idrottslärare och samhällslärare. Vad är det för stil? Inge vattenballonger sa dom ju? Min idrottslärare drog in mig på skolan. Låtse upp alla dörrar som är låsta för att man inte ska få sig in i idrotten, in i omklädningsrummen och in i duscharna. Men med hjälp av några fordonare fick hon upp alla dörrar och också in mig i duchen. Ändå härlig lärare. Kommer sakna den läraren nästa år när hon slutar.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0