27 maj, sommar

image569


De här var det första jag såg när jag steg ut genom dörren efter skolan idag :). Det kändes verkligen som sommar.

image570

Sen har det lyckas skita sig med sommarjobbet också. Blev otaggad på allt, verkligen allt. Hade ju planerat så bra och nu känner jag att jag inte vill jobba överhuvudtaget. Dessutom åker jag bort också, kan jag typ inte jobba. Åhh.

Idag var det vattenkrig och utklädnad på skolan. Man kunde liksom inte slappna av någonstans, inte ens i klassrummet. Håller på med mitt SOarbete också. Ni kanske börjar bli less på att jag tjatar om det, men tänk bara mig då. Jag orkar inge mer. Ikväll ska jag vara med Dante och Sara. Dante ligger efter lite såhär i slutet så jag måste hjälpa honom. Sara glider bara runt, inget kvar i skolan. Är mest bara nervös inför sången i kyrkan på tisdag. Hon fick nog ett nervsammanbrott när hon ringde till mig idag efter skolan "Jag är nervös..." lala. Kanske berodde på något annat också ;) men det kommer gå kung det där. Jag har redan "tagit ledigt" eller för varnat att jag ska skolka så jag kommer sitta på första parkett och stödja dig gumman. Du är bäst. Det är ju som sagt inte bara Dante som måste plugga, Elin också. Spanska på torsdag och imorgon är det träning igen så då hinner jag inte. Putta på mig nu de sista dagarna, sommarlov snaaaart. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0