26 maj, måndag

Verkligen dålig bloggare. Tråkig bloggare.

Vårvandringen var i alla fall toppen även om jag frös båda nätterna så jag nästan inte sov någonting och även om min väska var jättetung och stor när vi gick 1,3 mil på en dag. Klassen min är toppen, kunde inte varit bättre. Hoppas bara på klassfest nu till helgen också.

image568
SPFL1 :)

Slutspurten i skolan också. Jag tuggar fortfarande på med samhällsuppgiften. Har dessutom spanskaprov på torsdag, eller nej. Oj. Stort läxförhör. Tjena min spanskalärare. Jag har iaf fått veta mitt betyg och skulle nog inte ändra det speciellt mycket eftersom jag legat på en jämn nivå. Men man vet ju aldrig med sånadära. Får veta nästan alla betyg och även om jag kräver mycket av mig själv så lär jag nog gå på sommarlov och vara nöjd iaf i några ämnen :). Nu väntar fotbollsträningen, första på tallbacka ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0