20 maj

Hallå.

Ojobbig dag. Började 10.50 med ett prov som var världskonstigt. Kanske för kursen också är det. Nu ska vi snart på teater sedan och handla till imorgon. Imorgon beger vi oss uuuut i skogen. Vi är en grupp på sex personer, tre tjejer och tre killar. Och en av oss får ha med oss mobil. Ni kanske då förstår att jag inte kommer ha med mig mobilen. Fast klarar jag det? Man vet ju inte ens vad klockan är annars.. Vi kommer hem på fredag och lova mig gottfolk att om det spöregnar någon natt måste ni tänka på mig och min klass som ligger ute och förhoppningsvis sover =/. Men vi hoppas på bra väder, jättebra väder. När jag kommer hem är det tjejerna som gäller, mina föräldrar och bröder är i Umeå så då ska vi mysa :). Seya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0