13 maj, tisdag. promenad tillsammans med bästa

image547

image548

image549

image555

image553

image556


Godafton.
Sängen väntar inbjudande. Måste bara berätta vad jag och Sara har gjort i afton. Lite svårt.. vi hinner med så mycket olika saker när vi är med varandra :). Vi har iaf varit ute och gått, hamnade tillslut nere vid våran bastu. Som alla kanske redan vet är det hög vatten något, även i Sjöbotten. Så vi drog fram kanoten och försökte paddla på gräs, typiskt oss. Vi var blöta när vi kom hem.

Började också tagga inför våran semster.. haha vi åker 14 Juli. Det är alltså 100 år kvar. Vi är dessutom ganska roliga. Vi hade bestämt oss för att åka tåg. Var som inte tal om något annat eftersom det var jättemysigt och inte alls jobbigt på klassresan. Mamma hjälpte oss att kolla priser idag och kom då fram till att det tydligen är billigare att flyga..men vad säger jag och Sara då "Nej vi vill inte flyga." Hahaa. Sara varför vill vi inte flyga? Måste erkänna att det beror lite på mig, jag är flygrädd. Men tillsammans med Sara kanske det går bra :$.  Vi får se hur det där blir. Somsagt 100 år kvar. Sängen nu. Love.

Kommentarer
Postat av: Snyggaste killkompisen du har =X

SNYGGING!!!!! ::]:]:]

2008-05-14 @ 21:51:44
Postat av: Idha

Heja Elin! Ta tåget. Så jävla mycket bättre för miljön! Jag menar det. Jorden kommer att dö om vi fortsätter flyga...

Kram och puss!

2008-05-14 @ 21:52:43
URL: http://samboronbon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0