VB

Tjena hallå vänner :)

Jag är hos Sandra nu. Vi har varit och gymmat idag, inte så pjåkit. Eller hur :)? På en Lördag också. Nu ska jag vi styla oss sen på med täckisarna och jackan sedan till vitberget och åka madrass. Pappa brukar aldrig vara orolig. Men till och med han sa "Men Elin ta det lugnt med huvudet och knäet. Jag vill inte hämta dig och du gjort dig illa." Han vet att jag för ett tag sedan bröt armen när jag gjorde det där. Jag är nog inte så himla bra... ;). Haha. Sen vet jag vet riktigt vad som händer ikväll, vi får helt enkelt se :).

image456
Som sagt "Jag bjuder på premiärbilden "Fjortisar på stan"" HAHAHA

Och det bästa idag.
Alla barnen kissade ner sig förutom Sandra hon kissade på andra.
HAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0