TISDAG

Jag har som tagit en paus från bloggen känner jag. Orkar aldrig skriva något längre. Inte lägga ut några bilder. Ska nog kanske styras snart, men just nu orkar jag inte.

Måste bara säga att jag har sett världens bästa hockeymatch idag. Fyfan vilken jävla stämming. Och Skellefteå vinner mot HV. Fattar ni? Vågen gick innan matchen hade börjat. Härlig syn.

Idag har vi varit med skolan i Bygdsiljum, gick oväntat bra. Med tankte på vädret och själen så trodde jag inte riktigt att det skulle bli så bra. Men nu sitter jag här. Brännt en massa onödiga pengar också ikväll. Men jag fyller år snart, 31 mars. Dont forget that.



Vill också att du ska veta att jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: sara

Du vet att jag alltid fins här! Bara att ropa så kommer jag! :*

2008-03-12 @ 09:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0