SÖNDAG som känns som lördag.

Halloj.

Jag har nyss käkat och före det varit ute och löpt. Kanske bland det skönaste jag har gjort. Det var kallt men efter att jag klätt på mig mycket så var det bara härligt att springa. Även om jag blev riktigt trött. Sprang för det första inte alls långt, heller inte fort. Men jag var jätte slut=D. Haha. Nu ska jag duscha osv. för William kommer på ett tag. Fåse vad vi hittar på. Min faster åker hem imorgon och ville gärna att jag skulle basta med henne så vi kanske hänger på henne och pappa. Blir iaf att sova tidigt eftersom jag har fotbollsmatch imorgon (?). Fick ett sms av Viktor Morén igår, som är ihop med Fanny som har Mikael som plastpappa som är min tränare, "Du ska spela på måndag, ring Mikael om du inte kan." Blev bara lite, ni vet, sånt djur som hoppar, ELLER SKUTTAR runt. Han kunde väl kanske ringt? Iaf är det typ samling ganska tidigt.

Fick också sms av Sara imorse. ".. vet inte hur bra täckning det är dit vi ska. Men försöker höra av mig så mycket jag kan." Gjorde mig lite ledsen. Ringde till henne på momagen. Hoppas hon kan ringa någon dag IAF. Saknar henne redan fast hon har varit borta typ två minuter (en dag).

Bilder från igår.

image457

image458

image462

image459

image460

image461

Jag säger två ord, Kvalité och Rikemansbob!!

Kommentarer
Postat av: S.

HAHAHA, fyfan. jag såg rent nå nykter ut på första bilden ;)

2008-03-23 @ 17:42:32
URL: http://www.slu.blogg.se
Postat av: Anonym

haha har sandra alltid så mycket smink?=)

2008-03-24 @ 11:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0