Skärtorsdag 07.04

image417

image418
Jag får alltid vara extremt cool tillsammans med de coola =O ;)  världensbästaboys, lämna inte mig

Godmorgon.

Jag är ingen aktivbloggare. Lika bra. Jag är jätte trött idag.. också. Har börjat "vänja" mig med att sova kortare än jag brukar. Funkar ändå med gör att jag bli jätte grinig vilket jag är tillräckligt av ändå. Igår på hockeyträningen var ALLA oseriösa vilket gjorde mig... När jag ringde till Sara då jag kom hem var det "Gick det bra och träna ?" "Joo, fast alla var typ oseriö..." "ALLA VAR OSERIÖSA och då blev du jätte irriterad osv osvosv" Exakt så var det. Jag vill inte ha kul på träningar, då ska man plåga sig själv. Kanske skulle åka på fotbollslöpningen istället. Skit samma. Idag är det en nyyyy dag :). Och jag kan inte annat än vara glad. Det har varit lite veligt om hur vi ska göra ikväll men är nog rätt bestämt hur det blir nu. Jag, Sara, Sandra och Ida käkar middag tillsammans. Sen kommer Fanny vid kanske halv åtta. Fast jag har massor av ostyrda saker ändå. Allt ordnar sig, förr eller senare.



Vad ska du göra ikväll :)?




Kommentarer
Postat av: nathalie

jag ska träffa dig på dansgolvet baby!

2008-03-20 @ 15:40:06
URL: http://nathaalieee.blogg.se/
Postat av: Julia

Hahahaha =D
men mest av allt minns jag väl spindeln som var i taket där ute i det dära huset. hahaha, det värsta jag har varit med om ;D

2008-03-21 @ 11:01:33
URL: http://joulie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0