fredagmorgon =/

Godmorgonnnnnn =D=D.

Jag somnade typ halv sex imorse och sovit några timmar sedan dess. Jag är lite sliten idag känner jag. Igår vet jag inte riktigt vad jag höll på med =). Det var roligt men jag kanske fick lite för mycket av det goda. Haha. Förfesten var ändå härligast tillsammans med Sara, Fanny, Sandra, Jennilla och Ida. Det var inte meningen att skämma ut mig.. om jag nu gjort det.

DESSUTOM, den jäveln som tog ut min jacka igår fyfan alltså. Dålig stil.
Får skylla mig själv att jag tappade bort min lilla nummerbricka. Men att någon hittar den och tar ut jackan gör mig riktigt jävla   !!!!

Ikväll är det "finmiddag" hos Sara. Om jag lever så hade vi tänkt klä upp oss med kläning och grejer. Typ en lite släktmiddag är det nog. Sen blir det till att mysa natten lång eftersom hon åker bort på lördag.

Nu kommer snart mamma och hämtar mig, Sara och Fanny. Vi har sovit i Elias lägenhet vilket nog var lika bra =$. Jag ska soooova och äääta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0