fredag med världensbästa Sara

Hejhej.

Måste bara börja med att berätta att tanken att jag skulle somna klockan sju var väl inte helt tänkt. Ni vet, det bara blev (A). Ganska skönt att få sova igen lite grann. Vaknade där vid tre med somnade om efter ett tag. Det mest pinsama med den dagen var kanske att jag somnade i datasalen. Alltså jag vilade inte, utan jag somnade. Fick låna hörlurar av min englskalärare eftersom jag skulle plugga mellan tre och kvart över fyra då jag hade väntetid. Kände bara mer och mer hur jag ville lägga mig ner någon stans. Bara vila lite, lite. Stolarna i datasalen är ändå rätt härliga. Så jag viker när huvudet över en. Jag sitter alltså på en stol och ligger över med huvudet. Haha bara vilar........ tills jag somnar. HAHa, vaknar 45 minuter senare. Och då var det pinsamt. Fordonare satt lite längre bak och glodde när jag försökte vakna och fatta vart jag var. Insåg att jag hade lite bråttom så jag skulle lämna tillbaka hörlurarna. HAHA jag kunde inte gå. Hade så fruktansvärt mycket, haha, sockerdricka i benet. Så sjukt. Aldrig mer sova i datasalen Elin.

Ikväll blir det världensbästa Sara och tyvärr ingen Jensan. Dante kommer också sen ikväll. Jag saknar honom hela tiden.  Höll på skratta ihjäl mig när han viskade och sa "jag ska våldta dig ikväll". Haha, vad var det roliga? Sara hade knäat honom mellan benen när han sa det till hon igår. Haha Sara gumman. Det roliga var också att när vi satt på busstationen och väntade på bussen kom den en gamal kvinna och sa HAHA typ "nu måste ni flytta på er tjejer" HAHA. Dante bara "akej, tjejer =D?" Fyfan så roligt.

Imorgon fick jag vara med på fotbolls, eller internmatch också. Känns jätte roligt. Mikael sa om det blev närkamp så skulle jag dra mig undan eftersom jag inte vet hur knäet mår. Samlingen är halv 10 så det blir nog inte så sent ikväll. Sen blir det också AIK. Jag har peppat Sara och jag är jätte glad att hon följer med mig. Hon är bäst. Sen blir det nog stan med hennes kille osv. Chilla där hos honom. Hörs och ta det lugnt ikväll =).

image410





image411

Det blir nog inte bättre än såhär världensbästa kompisar =)

Kommentarer
Postat av: Sara

I Skratt och grått! Altid vi! Jag älskar er bägge två! PUSS =)

2008-03-14 @ 19:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0