09:37 Bygdsiljum med Sandra

Hejhej :).

Vi vaknade just jag och Sandra och till ovanlighetensskull är jag inte så trött. Kanske beror på att jag somnade klockan elva igår. Lilltjejen =]. Men egentligen är det inte så konstigt att jag somnade sådär tidigt heller. Vi hade ju fotbollscup igår i Skelleftehamn, Guldvallen eller nu vad det heter. Vi förlorade finalen mot CIF vilket gjorde mig, mitt lag och min tränare riktigt besvikna. Jag vet inte riktigt vad vi höll på med. Vi skulle ha vunnit. Nu ska jag och Sandra till Bygdsiljum med mamma, Elias och hans kompis. Det är inte kanonväder som jag hoppats på men det är bara att smällarna och tugga sig egenom dom. Jag vet hur man gör..

Ha det bra idag :). Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0