080316

Igår hade vi första fotbollsmatchen på elvamannaplan. Som var internmatch, av den andledningen fick jag vara med, har ju inte kunnat träna. Var jätte roligt. Gjorde assist. Men jag kan inte gå idag. Träningsverken jag har efter varje match gör mig lack. Jag kanske borde börja träna lite regelbundare. Nu är hockeyn slut så då är det bara fotboll som gäller. Känns ganska skönt eftersom det är mycket jobbigare med hockeyn och ja. Jag är trött idag, också. Jag måste plugga hela dagen. Har inte hängt med på sista tiden på spanskan. Och det gör mig......... Eftersom det är sjukt jobbigt att ta igen det nu idag. När jag också är trött. Ska lägga mig nu. Sen plugga i afton. Mamma är också på väg hem =). Lika bra.

image413

image414

image415

image416


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0