080309 Godmorgon

Godmorgon babes=)

Jag hade hockeymatch igår mot Luleå. Det var jämt. Vi gör 4-4 på slut signalen, det är lite cool ;). Det enda jag gräver mig för nu är att jag har träningsverk så jag inte kan röra mig. Det är smällar man får ta. Magen, armarna, ryggen. Allt jag behöver för att röra mig. Jaja. Ikväll ska jag träna fotboll också, det längtar jag alltid efter. Det jag saknar mest. Tänker på då man kan löpa ut i solen på en grön gräsmatta och krossa något fotbollslag. Precis så som det var i sommras. Vi var oslagbara =) =). Kanske världensbästa minne. Sista matchen vi spelade var inge vidare. Typ det enda jag tänker på av någon andledning. Jag och Josse hade typ tjatat oss från ett läger med klassen. Eller typ Kickoffen eftersom vi så gärna ville spela matchen. Och tillslut fick vi det. Vi var sena och hade bråttom. Jag måste ha extrem otur ibland. Klantar mig som en tjej och vrider ur knäet. Inte mycket att göra åt. Bara så typiskt., jag kunde hoppat över matchen. Jag kunde också varit lite lugnare på FLcupen då jag gjorde mig illa. Varför ska jag alltid på så arg och het :$$$$$? Skit samma.

Idag ska vi till Williams storasyster och fria henne med fika. Ska bli mysigt, hon gör alltid hundra olika kaksorter osv =) Tyvärr kanske det blir lite stressigt därför jag har träning halv fyra. Får se vad som händer efter det om det blir William eller om det blir vilning inför skolan. Har mycket de här två veckorna mellan sport och påsk.

HAHA, kan inte annat än skratta åt William. "Jag har ont i huvudet" Varför blir han alltid fullast? Jag orkar då iaf inte med att ha koll på honom. Älskling (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha asså du är ju inte bra på fotboll

2008-03-09 @ 12:27:17
Postat av: Johanna

Wille! Tänk på våra gener.. allvar!!

2008-03-10 @ 22:18:37
URL: http://liqu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0