080307

Godmorgon

Hade hoppas på att jag skulle sova länge idag. Skulle verkligen behöva det. Mår inge vidare nu, trött, hungrig och på dåligt humör trots att jag ska till Sandra ikväll. Hon fyller ju sjutton idag. William vaknade sju och kunde inte som vilket gjorde mig pigg också även om jag somnade om och vaknade vid tio någon gång. Mina krafter är helt slut, vill bara lägga mig ner och gråta så allt blir bra =) haha. Kanske ska vila lite sen måste jag klä om. Tänker inte ställa till med världens tillställning ikväll för jag har kanske match lördagmorgon. Eller jag har match men jag vet inte om jag får spela. Och även om jag får spela vet jag inte om det kanske är så bra att jag gör det? Har haft lite ont i knäet de senaste dagarna. Jaja hej för ett tag (L)

image386

image387

image388

image389

SLUTSPEL, SKELLEFTEÅ AIK



tjugoåtta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0