15 juni, söndag

Hejhej.

Gårdagen var kanske inte så genomtänkt som det skulle vart. Började med att jag vaknade på morgonen av att jag mådde skitdåligt. Ont i halsen, förkyld och hes. Ringer så fort jag kan till min tränare för att säga "Jag vaknade så här, mår inge bra" säger han som faktiskt är ganska väntat "Gå ner och käka, dra i dig vatten och ring om det blir värre, annars ska du spela". Självklart. Åkte på match, match mot serieledarna och dessutom borta match slutade med en bra förlust om det nu finns (?). Efter en 30 minuter gick jag in och spelade resten av matchen. Skulle jag inte gjort =/.  När jag kom hem var det planerat fest. Hade fruktansvärt ont i huvudet men kunde verkligen inte ge mig, alla skulle ju tydligen festa. Dessutom var det ju fotboll. Sverige förlorade, kan man nog säga att jag också gjorde :(. Jag gjorde ett försök att festa men insåg ganska fort att jag inte kunde. Vid elva ville jag hem. Somnade kanske ett, vaknade flera gånger av att jag mådde dåligt. Nu har jag iaf nästan nyss stigit upp, har bara softat i T-shirt hela dagen. Och på någon timme ska jag iväg och döma några småskitar. Efter det blir det nog bara att fortsätta softa, för övrigt intresant dag =D. Imorgon väntar också jobbet =(.

¨
Sommar tack.




Kommentarer
Postat av: udddie

:)

2008-06-15 @ 19:57:54
Postat av: steevie ;DD

satan så somrig ;]

2008-06-17 @ 09:52:02
URL: http://bamhedshat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0