Midsommar

Hejhejhejhejhejhejhej =) =)

Godmorgon också.
Tänkte berätta om midsommar. Har sagt till alla att jag tycker det var tråkigt. Kanske också måste hålla fast vid det. Men det har ju dock sina anledningar. Vi började kvällen med att vara hemma hos Ida tillsammans med tjejerna som jag måste säga aldrig är tråkigt. Där vid elva tolv någon gång när vi gjort ett försök att stöka bort beger vi oss ut utan att veta vart vi ska. Vi hamnar på Nordanå. Vid två någon gång sätter jag och Jennilla oss på bryggan nere vid nordanå. Haha. Jennilla sitter och fipplar med mobilen och plopp, den ligger nere i vattnet. Bra kompis som man är slänge jag av mig väskan, jackan och skorna och hoppar ner i vattnet. Av någon andledning kändes det som om det inte skulle varit jag som skulle gjort det. Killarna vi är tillsammans med hör Jennilla skrika och springer direkt ner. Men då är jag redan nere. Kanske var djupt till knäna. När jag blev uppdragen hade jag vatten ovanför brösten? Strax efter det så kom Ludde och släpade hem mig, tack :). Ber om ursäkt för mitt beténde...













































Kommentarer
Postat av: mattiis=D

hahha lika bra ellebelle=D (L)

2008-06-22 @ 13:27:57
URL: http://matildafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0