2 juni, skolavslutning

Hallllå.
Kom igen, skärpning nu med bloggandet.


Jag, Sara och Fanny har gosat ikväll med chips & dipp, ostbågar, troca och sunes sommar. Bättre kan det inte bli. Imorgon ska Sara sjunga i landskyrkan på Balders avslutning så då ska vi åka dit. Efter det så taggar vi vidare till Anderstorp bara för att. Har redan sagt att jag inte ska vara i skolan men kan ändå vara roligt att träffa de i klassen en sista gång innan sommaren. Kvällen blir nog inte så partyfylld som jag önskat eftersom jag jobbar onsdag. Måste inte jobba med det känns härligast att börja göra bort dagar på brokk. Har fått mer dagar än väntat där, både bra & dåligt. Skitsamma. Nu vill Fanny sova. Förövrigt ropade mamma nyss "30 grader resten av veckan" Vi hoppas på det, då blir det solning :).

Godnatt (L).

image579

Kommentarer
Postat av: HANnss

hej sötnos.
har en ny blogg nu eftersom min andra slutade funka helt plötsligt.
www.hannafjell.blogg.se

2008-06-03 @ 12:33:15
URL: http://www.hannafjell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0