19 juni

Kanske ska börja med om be om ursäkt för att jag haft lösenord på bloggen. Något som bara slog mig, att jag ville kolla egenom den, minns nästan inte ens vad jag har skrivit.

Iaf dagen.
Eller kan egentligen börja med gårdagen. Upp sex, arbete. Slutar fyra, samling fem, match kvart över sex. Hem, Sverige - Ryssland som sög fan. Kunde inte somna igår kväll förän halv två. Imorse upp sex, härligt nog slutade jag halv tolv. Stack till Jennilla och softade. Efter det åkte vi på stan, shoppade. Fira farmor, träning och hem. Efter att ha sovit 4,5h timme inatt vill jag dö. Nu sitter jag med blekningsmedel. Hoppas det blir bra :). Sen godnatt..


Sara, Makkan, Viktor och Jag =)

Imorgon är det midsommar, taggar tills dess :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0