Se och lär gottfolk!

Måste bara berätta en lite rolig sak idag.

Tappade upp vatten > ner med potatisarna > på med plattan. Kom tillbaka.
Då hade alltså mina kokande potatisar bränts fast i botten på pannan. Undra hur jag fick mvg i HK ?

Jag och Jennilla ligger ju dessutom på ungefär samma nivå.
Hon berättade att hon skulle baka negerbollar. Som ni vet måste man ju ha smör för att allt ska kladda ihop sig.
Men det sket Jensan i, hon smälte smöret och undrade konstigt varför de inte tog ihop dig. Du är allt söt =).

Kommentarer
Postat av: jensaan

Det är inte lätt att veta hur det ska vara alla gånger ;)

2008-01-22 @ 17:35:49
Postat av: J

Ibland kan jag faktiskt undra varför Jag också fick mvg i HK....

2008-01-22 @ 18:25:34
Postat av: W

Hahaha! Flickor, flickor. Ni har mycket att lära när det gäller matlagning. /Majeed & Ramsi

2008-01-22 @ 22:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0