piteå och bokning av fjällenresa.

Ställde väckarklockan på nio. Tio kom Elias upprusande och sa att vi skulle åka på 10 minuter. 20 över elva var vi hos Sandra och hämtade henne. Haha. Då skulle Elias och hans kompisar till havsbadet och jag, Sandra och mamma till lilla piteåstad. På sista tiden har jag hadlat rätt mycket så jag var inte shoppgalen. Men jag hittade ändå en svart kofta och Sandra, det var en röd scarf ;D.



image255

Idag har vi också bokat fjällenresan tillsammans med William, Jimmy, Jennilla, Fanny, Viktor, David, Markus, Sara, Jonas, Ida (kanske). Just nu är vi 11 pers i en åttastuga. Ingenting är omöjligt ;). Det blir på påsklovet några dagar och det ska väl även dras med några antal skotrar, bira och förhoppningsvis några skidor och snowboards. Det blir till Williams pappas kusins fjällby i Årrenjarka. Jag taggar redan.

plingilingpling=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0