mys med jimjen=)

HEEEEEEEEJ =D

Ikväll har jag varit med William, Jim och Jennilla, även kallad Jonhy =D. Vi var och bowlade, käkade chips och spelade musik hos jensan och nu har vi hamnat här. Imorgon klockan tio ska vi vara på matildagården, jag jim och jen eftersom då börjar våran kurs. Så det kanske börjar bli dags att sova nu (A). Jim och Jen ska natta i Perrkanötens säng, även kallad storebror. Så det blir myssss =).

Imorgon har mitt fotbollslag match mot Sörböle, kommer bli tufft men jag ska iaf dit och kika på. På kvällen bör jag nog träna lite. Har inte rört mig på ett tag tyeeeeeeep =)

image296

Hahah kolla förresten namnen =D. Sista och andra ronden
klev jensan ner och jag upp på topp =D. Jag tog alltså 141 en runda xD xD.
Majeed - Jimmho3
Äna - ell3
Ramsi - will3
Hommer - jenn3


Kommentarer
Postat av: wille

jag var ju majeed ;D

2008-01-20 @ 18:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0