klättring och skoterkurs

image300
Utanför Skellefteå Kraft Arena.

Idag var vi och klättrade med skolan på ladan. Gick ändå ganska bra. Klarade mig nästan ända upp, och då var det på de svåra ;). När vi var där nere så kom ju såklart några Skellefteå AIK spelare och sprang runt. Jag kunde inte låta bli att fnissa för mig själv och fota dem. Men jag skrattade så mycket så det blev inga bra bilder. Fick faktiskt bara till ett litet kort. Annars på skolan gick det ganska bra, onsdagar är väldigt chilliga eftersom vi har FL, frilufts hela förmiddagen sen typ idrott, kost & träning och LPL. Så det är som en "idrottsdag". Så det blir mjukhögen och ris, funkar. Imorgon har jag en novell som måste skrivas =(. Vilket känns riktigt jobbigt, men det måste göras. Var också ikväll på sista teorilektionen för skoterkortet. Haha alla killar i min klass verkar tycka det är jätte konstigt att jag ska ta det. Men hos är det inte så konstigt, haha. Vill bara skratta. Uppkörning på söndag, kommer nog gå bra. Verkar inte speciellt svårt ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0