ingenting och åter ingenting

Det enda jag gjort idag är typ att gjort tacos. Eller ätit tacos. Jag är fortarande sjuk, men äter som vanligt. Kanske lite mindre. Har badat och försökt fräschat till mig, men det går inte. Är fortfarande hängig. Har varit och kollat upp mig också, och som tur va var det inget spciellt, men jag blir hemma imorgon också tror jag. Orkar ju inte ens vara uppe. Idag sov jag till halv två. Kan bero på att jag somnade klockan typ sex.


  Taco vare =).

Nu ska jag fika lite och se hockey. Ikväll ingen William men jag
glädjs av att vi har varit tillsammans i 26 månader. Börjar bli ett tag nu, tuss :*


Kommentarer
Postat av: jennsan

krya på dig Elin
=)

2008-01-08 @ 00:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0