helt sjukt

Skellefteå AIK - Södertälje (2-0 0-3 x-x) 2-3

Jag fick ett sms av William nyss som är på ladan och ser matchen. "Jag vill spy". Helt obegripligt hur man kan tappa från 2-0 till 2-3 när man är så jävla mycket bättre. Jag fattar inte. Jag kan ingenting göra åt det men det är sjukt irriterande. Jag som var så glad för att de gick jätte bra för dem, sen dör allting ut.

image274


Jag är fortfarande sjuk också, toppen. Men mår mycket bättre idag än om man jämnför med typ lörsdags. Fast jag har ont i bröstet, inte jätte mycket i ryggen. Mamma säger att jag ska vara hemma imorgon också. Och det är nog lika bra. Jag orkar inte åka till skolan. Brukar alltid orka det. De här var min första sjuka dag sen typ åttan. Nej men iaf sedan jag började gymnasiet. Det är jätte tråkigt att vara sjuk, men vad kan man göra. Hoppas jag blir bättre =). Nu ska jag fortsätta se hockeyjävlamatch.

Puss alla.
 

Lev livet medans ni kan, för snart kommer jag tillbaka (A),

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0