happyhapphappyy

Igår var det världens tråkigaste dag, eller alltså tråkig att veta för er. Det hände som ingenting. Sov iaf ingen eftermiddagslur vilket gjorde att jag var trött redan på träningen. Träningen gick sämst. Kom hem, var irriterad, inget gick. Somnade inte förän någon gång...
Nu är jag alltså så trött så det inte finns ord. Allt går emot mig vilja också. Det ända positiva är att det är god lunch idag. Ikväll har jag skoterkursmöte i tre timmar, jätte peppande. Livet leker, eller hur ?

Kommentarer
Postat av: Julia

Klart jag vet vad du menar :)
Jag tänkte på en sak.. Kolla datumet på den där bilden, det börjar bli länge sen nu.. nästan för längesen, eller vad tycker du ?
Det var typ sista grejen vi gjorde tillsammans "allihopa" och bara jag och du =/ Uschusch vad jag saknar dig. Och inte är du på fotbollen heller, och där saknar jag dig otroligt också ! Vill du veta en sjuk sak jag drömde om dig för några nätter sedan ? =)

2008-01-16 @ 23:30:02
URL: http://joulie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0