Fredagsbilder

Igår, Fredag började med att jag och Sandra låg och mös lite extra i sängen innan i steg upp. På den här bilden jämnför vi hudfärgerna. Ni kanske inte ser mig, men jag är den nedre och ljusare.
image259

Vid kl tre, när vi hade vaknat till och käkat lunch begav vi oss till Eddahallen, till Sunnanåcupen. Där träffade vi en massa andra tjejer som vi var med.
image260

Efter jag varit där till klockan fem, så åkte vi, jag, William, Jimmy och Jennilla till Viktor och Fanny.
image261

Där snackade vi, spelade spel, bastade och såg film. Mysmys
image263

Kommentarer
Postat av: Jennsan

ps, lycklig brud längst ner ^^

2008-01-13 @ 18:42:11
URL: http://jennilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0