Dagen efter..

God morning=)=)

Nu har jag och William nyss håvat oss upp. Igår var det en kanonkväll utan dess like. Lägger ut bilder sen, har ca: 300 bilder att välja mellan=).  Igår pratade jag också med välrdensbästa Sandra. Hon var i Sveige och kommer hem till Skellefteå idag. Kan inte berga mig. Enligt www.lfv.se så landar hon 15.10. Min lilla stjärtgumma =D. Imorgon blir det nog också så att hon ska följa med mig till Pite och shoppa och sen kanske vi hittar på något mer. Jag vet att jag inte är ensam om att vilja träffa henne :].

Nu måste jag ha något i magen. Har på sista tiden blivit riktigt kass på att äta. Och om jag inte äter seglar jag ihop en säck och vill bara sova. Jag måste äta.

Må så bra idag ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0