17:44 skoter körning=)

Tjohej.

Nu jävlar. Nu är resan ändrad om ombokad. På sportlovet blir det tärnaby i lägenhet med en massa vänner :). Vi blir nog troligtvis kring 10st, alla som vill får typ följa. Haha jag pratade med receptionisten i en kvart. Vi hade tydligen mycket gemensamt. Blev iaf bokat. Och vi måste tyvärr avboka Årrennjarka. Det gör mig ledsen eftersom jag vet att det är ruskigt fint där, dessutom mycket snö. Men om vi har tyr kan vi kanske pusha Williams föräldrar till att följa med oss. Eller åker bara jag och han. Hans farbror kanske kan vara snäll och paya åt oss då. Nu återstår bara all planering av vad vi ska ha med oss osv. Men jag är duktig på att planera, så jag menar, får jag ingen hjälp bestämer jag allt själv och då blir det kanon enligt mig ;). Haha. 

Idag har jag och Sara, även Markus kör skoter hela dagen=). Tolv var jag hemma hos Sara och drog i någon tank för att få fram skotern men efter många om och men så fick jag och min bästa vän Sara fram skotern. Jag tror jag var inne efter halv fyra. Måste säga att vi typ vara överallt förutom till Hjoggböle. Antog att min benis inte skulle räcka till det. Men det var jätte mysigt. Nu fattas bara skoterkortet och sen kan jag he mig ut utan att behöva tänka på att jag kan bli tagen. Jaja, jag vet det är ändå inte så stor risk men ändå...

image280

image281

image282

image283

image284

Nu ska vi på Tre Kroner och äta =D.
 

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad mycket snö ni har!!
Ha en trevlig söndagskväll! ♥

2008-01-13 @ 18:54:42
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0