12:30 Roligt, roligt !

God morgon=)

Det händer fruktansvärt mycket i mitt liv just nu känner jag. Mår ganska bra idag, men jag är hemma ändå för jag känner mig inte helt pigg. Det enda lilla jag kan glädja mig åt är typ att jag ska få en dator. Eller jag har ju en dator, men den delar jag med mamma så det kan vara överallt. Det är alltså en bärbar. Min lillebror har beställt en ny så jag ska få hans gamla, den är risig men är absolut inget fel på, enligt mig. Vadå, det finns 
· dc
· msn 
· internet
· musik 
· bilder

Behövs det något mer ?
Nej!

♣ Den är dessutom inte alls för seg. Det måste jag säga är ganska viktigt för oss som är väldigt otåliga =).

 
Nu ska jag äta lunch.

Pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0