080129 sovmorgon

Godmorgon =))

Idag sovmorgon 13.00
Imorgon sovmorgon 12.10


.. duger heltklart för mig=)

Idag blir det träning, har inte bestämt mig om det bli fotboll eller hockey. Måste träna både egentligen, men hinner inte. Möjligtvis lite viktigare med fotboll, vi har match på lördag. Men det är ändå inte säkert att jag får spela, så det kanske känns lite meningslöst? Jag vet inte. Måste kolla när vi har nästa hockeymatch också. Kan nog också vara snart. Ikväll måste jag plugga lite också. Ska höra med Sara om hon har lust att läsa tillsammans med mig. Det känns så himla roligt. Fast det roligaste är nog egentligen att jag inte har ett piss i veckan. Inte en enda sak har jag.

Kommentarer
Postat av: William

Saknar dig honey

2008-01-29 @ 11:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0