080117 22:00 torsdagkväll

Hallå.

Haha, idag hade vi arobics. Jag var nog sämts. Hade aldrig trott att det var som det var. Det var jätte roligt, men inte jobbigt för kroppen bara för huvudet. Fan vad man fick lov att vara allert. Nästa torsdag kanske jag är bättre, troligtvis inte men men. Jag har varit i skolan också och där händer det ingenting som vanligt. Möjligtvis att jag glömde plugga på både engelska läxan och spanska läxan. Lite otruligt. Men en saga, sen var det avklarat ;). (Hoppas inte Williams syrra läser de här ;).)

image292

image293


























image294

Kommentarer
Postat av: Willes syrra

Haha, jag läser, och din lärare sket nog i vad du hade för ursäkt och skrev: "Ej gjort läxan" i sin kalender. :)

2008-01-18 @ 14:15:50
URL: http://samboronbon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0