080113

Halllllå=)
 
Det är klart att det alltid ska vara en massa problem när man ska bestäma saker. Nu håller vi på velar om fjällenresan. Hoppas det ordnar sig - på ett bra sett. Dagen har väl gått åt att inte göra speciellt mycket. Sov rätt länge och så. Fast vill ni vet en sak. Om jag skulle läsa på någons blogg att den personen hade klivit upp kanske halv tolv. Jag skiter faktiskt fullständigt i när alla i hela världen stiger upp på morgonen. Varför håller jag på att skriva om massa meningslösa saker, dessutom när mitt tangetbord är cp ?

Orkar typ inte träna imorgon, är fortfarande inte i form. Kommer väl troligtvis aldrig heller att bli.


Seeeeya bebes!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0