TORSDAG

Sitter på skolan och jobbar med mitt fördjupningsarbete KUK SÅ TRÅKIGT. Varenda jävla käft har åkte från skolan förutom jag. För min buss går halv fyra. Ikväll blir det till att träna fotboll kommer ta det extremt lugnt. Men jag ska iaf dit.

Var också på hälsosamtal idag. Tror jag kan vara ganska bra ibland. Jag äter aldrig frukost på morgonen. Hon fick alltså raserutbrott på mig. Jag bröt den fina tränden i vår klass om att alla åt och tränade så bra. Nånå Ellan. Ska från och med idag börja att äta frukost. Tror jag kommer ha mindre ont i magen då också. Blir snabb middag nu iaf sen träning. Peppar ändå lite.

2 days left ;-)


Jag kommer nog inte klara av det, förlåt (L) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0