sol & presenter

Idag när jag slutat jagade jag solen eftersom jag tyckte det var så underbart väder.

image349

image350

image351



Varit hos William också. Och nu kan jag ju avslöja vad jag gett till honom. Hade redan sedan länge tillbaka bestämt att han skulle få en hotellnatt tillsammns med mig. Eftersom han nu, snart, kan köra oss osv :). Så helgen efter sportlovet blir det Luleå. Varför jag valde Luleå är för att det som är vårt ställe. Det var där vi som sådde kärleken mellan oss. Jag vill också ge honom något som han kunde använda, typ skämt grej. På teknink magasinet tyckte de jag skulle köpa en sån där, klone a willy, SKRATTA INTE har inte en jävla aning hur det stavas =D, man gör iaf en dildo av sin egen kuk. Men jag vet inte, kändes inte så roligt. Så jag köpte ett radiostyrt jet flygplan till honom. Och jag är riktigt nöjd. Det var riktigt roligt att köra också. Jag älskar grabben min (L)

image352

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0