HAHAHAHA

Haha. Hejhej.

Måste berätta om Williams storasyster. Han har två, två helt kanona. Om jag fick välja mina systrar skulle jag välja dom. Men till det jag skulle berätta iaf. Johanna, hon är en riktigt tuffing alltså. Jag hoppas min storie blir rätt nu :)

Johanna skulle köpa en träningmaskin, 2000:- på Stadium. När hon kommer dit är just den marskinen som hon ska ha slut. Killen som jobbar där ger henne ett kanon erbjudande. Att hon ska få cykeln som står i affären för bara 1600:-. Vilken jag nog skulle tagit. Men den Johanna hon är så börjar hon tjata om den bättre markinen för 3000:-. Nu ska ha hon ha den för samma pris som den hon egentligen skulle ha, 2000:-. Killen i kassan ger först med sig till 2800:- vilket också är ett kanonpris. Haha men som den Johanna hon är , :), så tjatar/diskuterar hon till sig den bättre marskinen för 2000:-. Killen hade tydligen inte orkat diskutera något mer eftersom Johanna hade varit bättre =D. Hahaha. 1000:-, det är mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0