Godmorgon, bra väder --> ut =)

Godmorgon.

Min killes pappa undrade vad jag gjorde uppe. Jag brukar tydligen inte vara uppe bland de första i den här familjen. Men när jag vaknade såg jag att ljuset pressade sig in i kanterna av fönstret, det är kanon väder idag. Wio=) Jag ska till backen och åka, kanske till och med bli slalom, är iaf riktigt dålig på det. Haha. Igår kväll såg vi "I'm legend". Förstår inte människor som har sagt att den är dålig och dessutom slutar dåligt. Det var fan KUNG. Fast hemskt. Thihi. Nu ska jag skynda mig hem och på med utekläderna. Ha det bra idag. Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Linneea

Tack för tipset! det får nog bli Halebop då :)

2008-02-23 @ 09:51:43
URL: http://linneal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0