Första, andra, tredje..

Godafton =)

Måste börja med att säga Dixi Chicks, så fruktansvärt bra jag tycker dom är. Verkligen favvo. Måste in några sånna låtar innan imorgon så jag beger mig till Pite.

För det andra har jag idag upptäckt vem jag hatar mest i heela världen =)

För det tredje, ikväll har jag ätit chips och mysigt tillsammas med William, vi har också hunnit vara ute med våran, eller våran, min morbrors skoter och testat den. Den är iaf bättre än våran så det duger absolut.

För det fjärde, idag var jag på stan med Fanny. Gick som smort tills jag handlade ett par skor, haha, då hade jag inge pengar kvar. Jag måste nog skaffa mig ett jobb så jag får lite stålar så jag kan shoppa=)


< nya? gamla? >

För det femte hade vi fotbollsmatch i eftermiddags. Sara storspelade vilket var jätte bra. Det var hon som höll oss levande kan man väl säga. Kanske några av våra frilägen kunde ha suttit också, menmen. Förlust med 1-0 det suger. Men jag kan inte göra något åt det nu.

Och tillsist för det sjätte så åker jag till Pite imorgon. Peppar väl inte ur eftersom jag inte ens vet vem jag ska åka med. Vet inte ens om jag ryms? DESSUTOM är det samling kvart i åtta. JA!! Alltså sägen om inte allt så länge=).

Kommentarer
Postat av: Julia

Du kan ju inte dissa dina gamla skor, som är VÅRA skor :(
Jag tänker aldrig överge dom minsann!!
=D

2008-02-03 @ 00:01:21
URL: http://joulie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0