DET GÖR MIG JÄVLIGT PISST

Kom nästan nyss hem från hockeyn. Köade väldigt länge. Innan vi "ställer oss" i bilkön för andra gången ser vi en polisbil framför oss. Tecken, chilla mer än vanligt så vi inte blir tagna. Jag vet att det är jobbigt att stå i bilkö speciellt när man inte har bilar brevid sig som man kan käfta genom rutan med. Men DÅ, ALLTSÅ DÅ svänger POLISBILEN IN PÅ GÅNGVÄGEN och kör där. Alltså vilken jävla stil. Sånna där saker gör mig jävligt förbannad. Vad är det som håller på hända med världen egentligen, ALLTSÅ egentligen?????? Jag pallar det som inte. Kan inte någon bara hålla med mig om att detta är fel. När jag tar körkort blir det troligtvis bara körning efter gångvägar, SLIPPER MAN KÖA, ellerhur? Jävla poliser, inget jävla rätt gör de då!!!


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, du är så söt =) =) =)

2008-02-21 @ 23:34:47
URL: http://joulie.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag skulle också ha blivit sur.. men poliserna är ju i tjänst och kanske hade någonstans de skulle?

2008-02-22 @ 17:48:43
URL: http://liqu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0