Bevis på varför min kille är bäst

( Kanske inte helt detaljerat.  )Började med i morse när jag vaknade. Då ringde jag William för att höra om vi kunde göra något idag efter skolan. Fast han hade sovmorgon tänkte jag att jag ringer en signal, ser om han är vaken. Han ringer direkt tillbaka och säger att han var vaken. (Första tecknet varför han var uppe så tidigt, nervös.) Jag börjat bli van att höra frasen "Jag måste plugga, har prov imorgon." Så jag accepterar att han inte "har tid".(Andra tecknet) Sitter tillsammans med Jennilla och Fanny på skolan. Jimmy är jätte mysko och hemlighetsfull. Jennilla håller minen och säger ingenting, för hon visst tydligen också!!! När jag kommer hem heter älsklingen "Today is gonna be the day." Jag ringer Jimmy för jag får inte i tag på William. "WILLIAM HAR VÄL INTE UPPKÖRNING IDAG" (jag vet att han kan vara lurig och finulig.) Nejnej säger Jimmy och ringer direkt efter det till Jennilla. "Har du sagt till Elin att William ska köra upp idag??????" Jag märker iaf ingeting. Får tag på William och han säger de sitter och äter på max i Skellefteå (då äter de på max i Umeå) och att de ska på stan efter och handla alla hjärtansdag presenter. Lätt lurad som jag är fattar jag ingeting. Kvart i sju ringer William. "Jag hoppar på på bussen till Hjoggböle nu, kommer på en timme" då passerar han förbi med Jimmy i Sjöbotten med bilen. En halv timme senare rullar han in på våran garageuppfart. Mamma, pappa och jag trycker oss mot rutan för att se vem som kommer. Vi ser att William själv stiger ur bilen och kommer in. Jag får glädjetårar =D, min lilla gubbe har klarat körkortet. Han åker alltså till Umeå och kör upp, klarar det utan att aldrig i hela sitt liv kört bil där. Sjukast men ändå bäst. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0