Alla hjärtansdag (L)(L)

Idag är det alla ♥ans dag. Och självklart ska jag tillbringa den tillsammans med världens bästa William. Efter gårdagens underbara kalabalika så kommer William och hämtar mig snart. Då ska vi och äta, thihti=). Hoppas ni har någon underbar människa att fira den här tillsammans med. Nu ska jag slå in Williams presenter.

image355
Måste passa på att nämna att bilden är tagen på färjan "Helena Elisabeth"
några mil utanför Umeå. Påväg ut till Holmön tillsammans med
Sara och Markus. Memories never die (L)

Kommentarer
Postat av: Idha

Jag hoppas att det är tuggummi ni har under läppen och inte riktigt snus!! Trevlig helg sötaste svägerskan. Grynet hälsar, imorgon har jag kommit halvvägs i graviditeten! :)

2008-02-15 @ 14:17:32
Postat av: sara

Memories never die!! (L)

2008-02-18 @ 16:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0