080220 OTH & läkarjävlar

image383

Hallå=) Såg nyss ONE TREE HILL. Jag vet att alla tjatar om att det är jättebra, börjar bli lite jobbigt. Men jag måste få säga det. Det finns inget bättre. Har suttit här nu och typ gråtit i 40 minuter i sträck för att det är så bra. Vill aldrig att det ska ta slut, haha. Ikväll har jag också hunnit plugga lite. Satt och skrev sammanfattning till ett prov. Såklart slocknar internet av någon andledning och jag har självklart inte sparat. Så det är bara att börja om. Bara opeppande.

Idag var jag också hos läkaren. Måste få klaga. Jag vill verkligen spy över henne. Det här låter konstigt men ni kan fråga min mamma. Hon uppmanade mig till att göra mig illa igen. Och då skulle jag inte förebygga med saker som kylning, lindning och högläge för att de skulle kunna se vad det var. Hennes fel om jag förstör knäet för hela mitt liv. Då ska jag mörda henne, illa illa illa !!! 

Annars är det ganska bra med mig ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

oth,typ den bästa serien som finns=)

2008-02-20 @ 22:49:39
URL: http://dahlgreen.blogg.se
Postat av: Linneea

One Tree Hill är riktigt bra! Nya säsongen är grym!:D

2008-02-23 @ 10:03:29
URL: http://linneal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0