080218 vågtång


image381

Pratade nyss med Jennilla, ska få låna hennes våg- eller locktång. Jag är less på hur mitt hår ser ut =). Fanny tyckte den var så himla dyr så hon undrade om jag hade lust att dela den med henne. Har typ lust till det nu om jag inte vill ha en egen, thi :$. Kan vara roligt att locka håret ibland. Kan också vara roligt att ha långt hår, haha. Synd att man inte kan bestäma.

Sara kommer också snart hit. Var ett tag sedan vi var med varandra. Vi har träffas men aldrig som blivit någon längre stund. Kommer det väl heller inte bli ikväll eftersom vi har träning. William kommer vid halv åtta och hämtar upp oss sen ska vi handla lite i Bureå. Började tänka på det också. Jag äter inte godis på veckorna (thih, sant?) Vad ska jag då handla då vi ska se film? Typ fika? Förslag tack


Kommentarer
Postat av: Idha

Morötter och gurka + dip. Skitgott. Eller vindruvor. Jävligt gott. Eller melon!

2008-02-20 @ 17:28:43
URL: http://samboronbon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0