080217

God morgon.

När jag vaknade imorse och kikade ut genom fönstret såg jag det här
image356

och då kände jag att "jag ska ut idag, varken någon följer med eller inte". När jag drog iväg sms till mina kompisar slog det mig att Fanny inte kommer kunna göra något idag eftersom mitt fotbollslag har match. Egentligen vill jag gråta när jag tänker på det. Jag vill verkligen spela. Skit samma, idag ska jag ut. Kanske klutmarksbacken? Bureberget? Holmsvattnet ?


Igår chillade vi. Haha eller vi såg först hockey hemma hos mig sen spelade vi tennis, SEN chillade vi =). När vi kom hem vid tolv var jag JÄTTE trött. Men nu är jag pigg.

 

Kommentarer
Postat av: caroline

oh va mycket snö, har har vi inget alls, vilket iof jag tycker är jätte skönt :D

2008-02-17 @ 10:22:43
URL: http://svanemar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0