080210 slapparsöndag

Hejhej.

Idag har jag hunnit med mycket

~ Kört skoter
~ Planerat fjällenresan i detalj ;)
~ Sett bio


Hyfsat mycket för att vara slapparsöndag ändå. Jag William Jimmy och Jennilla såg Alvin och gänget. Fy tusan vad bra den var. "Vad säger du om en pool inomhus?" =DDDD. Jag ringde också till min fotbollstränare. Han reaktion när jag sa att jag inte kunde komma på träningen idag för jag hade dragit ut ledbandet var:

- Det var som fan. Man ska inte spela hockey!

Funkar. Det är iaf gjort nu. Önska att jag kunde göra något åt det......


Nu är det ungefär 3,5 h innan William fyller 18. Han har räknat ner sen i lördags. Hoppas bara han blir glad över presenten =)). Nu ska jag vi spela guittarhero, jag är helt såld i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0