080208 =(

Hej.

Jag är deppig. Det var en vecka sedan jag spelade första fotbollsmatch sen jag gjorde mig illa i knäet just då skolan började, på sista seriematchen. Jag slutade också vid jul på REKO, verkligen trist att vara där. Hockey har jag tränat och spelat lite längre eftersom jag inte känt av det. Idag hade vi FL hockeycup. Alla klasser i våran linje var i Skellekraft arena och spelade, riktigt roligt stundvis. På något, måste säga jävlasätt, hamnade jag under en tjej och fastnade med vänster benet samtidigt som jag försökte dra och vrida lös det. Det blev nu alltså fjärde gången jag drog ut ledbandet, eller vad jag gjort, vet jag inte. Jag minns att jag skrek utöver mig, lite pinsamt, men ingen där förstod nog hur ont det tog. Det har aldrig gjort så ont, eftersom jag fastnade med benet, gick inte få loss samtidigt som knäskålen hoppade ur och i där. Allt går snabbt, men jag minns att det kändes som flera sekunder. Jag undrar hur många gånger till jag kommer göra det innan jag drar av ledbandet. Eller är det något annat fel? Riktigt tråkigt för nu väntar 4 månaders rehabelitering igen, plus kanske lite till.

Jag har ångrat mig om vad jag hatar mest i hela världen. Jag hatar mitt knä. Alla ni som känner mig vet att jag inte kommer klara det här. Jag hatar att sitta still...

Kommentarer
Postat av: HP Jocke :)

De gör så ruskigt ont!!!!! Ett tips är att boka en tid hos en ortoped :)

2008-02-08 @ 23:42:01
URL: http://newcastlelirarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0