080203 15:33 söndag

Hallå.

Idag är jag trött. Sjukt trött. Väckaren ringde 10 över 7. Då skulle jag pallra mig upp och på hockey match. Fytusan. Men det gick iaf bra. Vann mot Pite med 0-7, min femma var bäst :), och förlorade mot Luleå med 1-4. Självklart gör de mål 19:59 i sista perioden. Men reslutaten talar faktiskt inte för hur vi spelade. För vi spelade bra :). Samma tjej som gjorde 4-1 sänkte också lilla mig, och då menar jag LILLA mig jämfört med henne alltså, jag får palla det. Men ont i knäet har jag ändå, jag hatar knän okej. Hoppas jag inte kommer ha mitt vänstra i mitt nästa liv.

image328


image330

Nu ska jag äääta. Har ätit två frallor och några dl yougurt. Jag måste börja äta bättre. Efter det ska jag och William ut med skotrarna :). Till jim och jen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0