1 december - 23 dagar kvar till julafton

Har två gånger lagt mig i sängen för att prata i telefonen sedan varit så trött att jag bara velat stänga ögonen. Och ändå sitter jag vid datorn. Borde äta, har plugg och känner för att sova. Nöter James Morrison ft Nelly Furtado - Broken strings. Det lilla felet jag gör, jag replaya alla låtar jag tycker är bra sedan är jag spyless efter inte så länge. I veckan har jag träning, träning och träning plus lite plugg. Imorse spinnade jag och det var riktigt skoj. Jobbigt med ger fruktansvärt bra träning. Ikväll ska jag se hockey troligtvis med pappa sedan plugga. Kommer säkert somna. Hade tänkt se julkalendern också, är ett måste för mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0