6 december - one day you wake up

Typ godmorgon.
Känner mig fortfarande trött OCH slitet. På ett tag har jag samling till match och jag borde börja vakna till och tagga lite. Idag har jag inte gjort ett skit känns det som om. Mamma och pappa städar och lagar mat och allt möjligt. Vi ska få främande och de ska ha nå julklappslekar. Synd bara är jag borta hela kvällen för jag har match. Imorgon åker vi i alla fall till Umeå och käkar julbord med mormor,morfar och mina andra släktingar. Hoppas mina småkusiner kommer. Sedan på kvällen har jag match igen, vilket betyder att jag missar buggen. Men det gör ingenting.

Hade.


mina två bästa kusiner, i love you.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hihih. Älskar dig med gumman! :*

2008-12-07 @ 19:30:11
URL: http://wiklundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0